Ψήφο εμπιστοσύνης στην τουριστική αγορά της Ελλάδας από την Jet2.com και την Jet2holidays
Ψήφο εμπιστοσύνης στην ελληνική τουριστική αγορά δίνουν η Jet2.com και η Jet2holidays, ανακοινώνοντας πολύ μεγάλη ενίσχυση του προγράμματός τους για τη θερινή περίοδο 2022, με τη διάθεση περισσότερων από μισό εκατομμύριο θέσεων στην Ελλάδα σε σύγκριση με τη θερινή περίοδο 2019, αύξηση της τάξης του 86%.
Ως αποτέλεσμα αυτής της ανάπτυξης, η κορυφαία αεροπορική εταιρεία και tour operator του Ηνωμένου Βασιλείου διαθέτει προς πώληση περισσότερες από 1,1 εκατ. θέσεις από το Ηνωμένο Βασίλειο στην Ελλάδα για το καλοκαίρι 2022.
Σε κοινή εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε σήμερα με το Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, ο CEO της Jet2.com και της Jet2holidays, Steve Heapy, μίλησε για την ανάπτυξη της εταιρείας στην Ελλάδα, καθώς και για τη διαρκή δέσμευση της εταιρείας για περαιτέρω επιτυχημένη πορεία. Τα φιλόδοξα σχέδια της εταιρείας συμπεριλαμβάνουν την έναρξη πτήσεων και πακέτων city break στην Αθήνα για πρώτη φορά το φετινό καλοκαίρι. Ο CEO του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, Γιάννης Παράσχης, χαιρέτισε την ανάπτυξη αυτή και υπογράμμισε τη σχέση με την Jet2.com και την Jet2holidays ως ενδεικτικό παράδειγμα της ανοδικής εξέλιξης της κίνησης στο αεροδρόμιο της Αθήνας, καθώς το ταξίδι ανακάμπτει από τις επιπτώσεις της πανδημίας Covid-19.
Το διευρυμένο πρόγραμμα της Jet2.com και της Jet2holidays περιλαμβάνει πτήσεις από 10 βάσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο προς 15 ελληνικούς προορισμούς (Αθήνα, Κέρκυρα, Χανιά, Ηράκλειο, Κεφαλλονιά, Θεσσαλονίκη, Κω, Καλαμάτα, Λέσβο, Μύκονο, Πρέβεζα, Ρόδο, Σκιάθο, Σαντορίνη και Ζάκυνθο). Συνολικά, η Jet2holidays θα δραστηριοποιηθεί σε περίπου 175 resorts σε 20 ελληνικούς προορισμούς φέτος το καλοκαίρι, με 270 εβδομαδιαία δρομολόγια κατά τις περιόδους αιχμής, παρέχοντας στους πελάτες της εκπληκτική ευελιξία για να απολαύσουν τον ήλιο της Ελλάδας.
Για την επιλογή της διαμονής, η Jet2holidays διαθέτει φιλοξενία σε περισσότερα από 1.100 ξενοδοχεία 2-5 αστέρων και σε 400 βίλες στην Ελλάδα αυτό το καλοκαίρι, γεγονός που δίνει στους πελάτες της ασύγκριτη ευελιξία και εύρος επιλογής.
Πηγή: Απόσπασμα από άρθρο της Β.Κουτσούμπα στο ΑΠΕ-ΜΠΕ
Φωτογραφία από Gala Amarando από το Pixabay