Πάνω από 1.000 επιχειρηματικά ραντεβού σε Artozyma-Detrop Boutique

Προ πανδημίας… μνήμες «ξύπνησε» το εκθεσιακό «δίδυμο» Artozyma-Detrop Boutique, με τους επισκέπτες να κατακλύζουν το Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΔΕΘ-Helexpo, οι εκθέτες υπογράμμισαν την ποιότητα των επιχειρηματικών επαφών που πραγματοποίησαν με δυνητικούς αγοραστές, εξασφαλίζοντας σε πολλές από αυτές ακόμα και παραγγελίες. Μάλιστα, τα επιχειρηματικά ραντεβού μεταξύ προσκεκλημένων εμπορικών επισκεπτών και εκθετών ξεπέρασαν τα 1.000. 

Οι επιχειρήσεις που συμμετείχαν στις δύο εκθέσεις εμφανίστηκαν ιδιαίτερα ικανοποιημένες από το εκθεσιακό αποτέλεσμα, ενώ κάποιοι από τους μεγαλύτερους «παίκτες» έσπευσαν να κλείσουν τη θέση τους για τις επόμενες διοργανώσεις.

Artozyma-Detrop Boutique φιλοξένησαν συνολικά 350 εκθέτες (άμεσους και έμμεσους), συμμετοχές από 23 χώρες και περισσότερους από 130 Hosted Buyers (προσκεκλημένους εμπορικούς επισκέπτες) από 22 χώρες.

Μεγάλο ήταν το ενδιαφέρον που προσέλκυσαν όλες οι παράλληλες εκδηλώσεις, όπως το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ψωμιού, η παρουσίαση προϊόντων Ελλήνων παραγωγών, καθώς και των γεύσεων της μακεδονικής κουζίνας.

Στο πλαίσιο της Detrop Boutique διοργανώθηκαν για πρώτη φορά δύο σημαντικοί διεθνείς διαγωνισμοί ελαιολάδου και ελιάς, οι «OLIVE OIL TROPHY» και «TABLE OLIVES TROPHY», αποτέλεσμα της συνεργασίας της Λέσχης Φίλων Ελαιολάδου & Ελιάς ΦΙΛΑΙΟΣ με τη ΔΕΘ-Helexpo. Τιμώμενος δήμος της Detrop Boutique ήταν ο δήμος Πύργου. 

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Φωτογραφία από Pexels από το Pixabay