Νέα βίντεο προβάλλουν τη Σκόπελο παρουσιάζοντας ταξιδιωτικές εμπειρίες
Να αυξήσει το τουριστικό του κοινό σε Ελλάδα και εξωτερικό φιλοδοξεί ο δήμος Σκοπέλου και παρουσιάζει τα νέα του τουριστικά βίντεο.
Με τίτλο «Σκόπελος, μια νέα εμπειρία διακοπών αποκαλύπτεται», εστιάζει στα γαλαζοπράσινα νερά, τους γραφικούς οικισμούς, τις περιπέτειες των πειρατών, τους γάμους και τις ιστορίες αγάπης που θυμίζουν Mamma Mia, τα θαλάσσια σπορ, τα ιστορικά μοναστήρια, τον πολιτισμό, τη διασκέδαση και την ελληνική μουσική, τις αναζωογονητικές δραστηριότητες και τις καταδύσεις στο εντυπωσιακό ναυάγιο «Χριστόφορος».
Δίνοντας μάλιστα βαρύτητα στα μονοπάτια, έχει ολοκληρωθεί μελέτη από τον Δήμο Σκοπέλου για το έργο σηματοδότησης και βελτίωσης της πρόσβασης, σε περιπατητικές διαδρομές συνολικού μήκους περίπου 70χλμ. Οι νέες διαδρομές θα διασχίζουν ένα μεγάλο μέρος του νησιού και θα συνδυάζουν, γραφικά χωριά, μοναστήρια, εκκλησάκια, ειδυλλιακά τοπία, δάση, δαντελωτές ακτές, δημοφιλή σημεία και καλά κρυμμένα μυστικά. Επιπλέον, με το έντονο ορεινό ανάγλυφο που διαθέτει, η Σκόπελος αποτελεί ιδανικό προορισμό για ορεινή ποδηλασία.
Όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, το επόμενο διάστημα θα δρομολογηθεί από τον Δήμο, ο σχεδιασμός και η υλοποίηση από την αρχή, τεσσάρων νέων διαδρομών για ποδήλατα βουνού και θα εξασφαλιστεί η προσβασιμότητα σε όλες τις ηλικίες χωρίς περιορισμούς, ώστε οικογένειες, παρέες και άτομα με μικρή ή μεγάλη εμπειρία να μπορούν να απολαύσουν την ορεινή ποδηλασία.
Πρόσφατα μάλιστα έγινε ένα σημαντικό βήμα για τους φίλους της ποδηλασίας, μέσα από την καταγραφή διαδρομών, φωτογράφιση και απεικόνιση χάρτη σε ειδική μορφή, ενώ ταυτόχρονα έχει δημιουργηθεί ομάδα στη δημοφιλή αθλητική εφαρμογή STRAVA καθώς και θεματικό βίντεο.
«Προμηνύεται μία πολύ καλή τουριστική χρονιά. Εκτιμούμε πως τα νούμερα μπορούν να “αγγίξουν” τις επιδόσεις του 2019. Οι Βρετανοί ταξιδιώτες σημειώνουν υψηλό ρυθμό κρατήσεων. Εξίσου σημαντική είναι η ανταπόκριση από Σκανδιναβία, Ολλανδία, Τσεχία, ενώ φέτος για πρώτη φορά θα υπάρχει πτήση και από Γαλλία. Στη μετά-Covid εποχή, ο ταξιδιώτης αναζητά πλέον πιο ιδιαίτερες εμπειρίες και θεματικές δραστηριότητες, λατρεύει την τοπική κουζίνα, τις Mamma Mia εκδρομές και κάθε στοιχείο αυθεντικότητας του προορισμού. Άλλωστε σε αυτές τις ανάγκες, επιδιώκουμε να ανταποκριθούμε με το νέο μας κάλεσμα», δηλώνει η Πρόεδρος της Επιτροπής Τουρισμού του Δήμου Σκοπέλου, Ιωάννα Ευσταθίου.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Φωτογραφία από Dimitris Vetsikas από το Pixabay