Εφαρμογή για έκτακτη ανάγκη με «κουμπί πανικού» για το ΑΠΘ
Άμεση βοήθεια σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης εξασφάλισαν φοιτητές, καθηγητές και προσωπικό του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης με μια εφαρμογή στο κινητό τους τηλέφωνο η οποία αναφέρεται ως «κουμπί πανικού».
Η ενεργοποίηση της λειτουργίας «Panic Button» της υπηρεσίας «Campus Safety», αναπτύχθηκε από το Κέντρο Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του ιδρύματος (ΚΗΔ-ΑΠΘ).
Ένα άγγιγμα στην εφαρμογή, στην οθόνη του κινητού τηλεφώνου οποιουδήποτε μέλους της πανεπιστημιακής κοινότητας κινείται στο campus και αναγνωρίζει κάποια απειλή ασφάλειας ή κίνδυνο για την υγεία του, θα είναι αρκετό για την άμεση κινητοποίηση της υπηρεσίας ασφάλειας του ΑΠΘ και την αντιμετώπιση του περιστατικού.
Πηγή: CNN Greece